2016. március 29., kedd

Mai apróságok

A gyerekek nincsenek itthon, még tavaszi szünet van, kicsit üres a lakás nélkülük. Kimentünk a kertbe, hiszen olyan jó ott lenni! Szép az idő, meleg van, végre hétig világos.

Szedtem pár fej pitypangot, kipróbáltam este a pitypangmézet. Eltartott egy ideig, mire leesett, hogy Maria Treben könyvében a recept, hiába kutakodok a neten, csak ezt találom, hiszen ennél nincs jobb. Egyenlőre jónak tűnik, bár még nem hűlt ki, a színe szép sárga, majd meglátjuk.

Elővettem az elnyűtt farmeremet, keresgéltem hozzá szabásmintákat, táska lesz belőle, ha átalakul. Ma valahogy eszembe jutott ez a projekt, Csaba pólóját tűrögettem, arra van írva, hogy "redesign". Csak annyit írtam a netes keresőbe, hogy "táska varrás" és a képek között keresgéltem, remek, egyszerű szabásrajzok vannak fönt. Ma egyenlőre csak a farmer szétdarabolásával végeztem.

És még a holnapi ebédre is jutott időm! Néha kell pár nap a gyerekek nélkül, bár olyan édesek, néha olyan csöndben játszanak együtt, hogy észre sem veszem, hogy itthon vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése